Відділи

Аматорські об’єднання «Палітра» та «Рампа»

Завідуюча аматорськими об’єднаннями «Рампа» та «Палітра»,

Шевкунова Олена Романівна

закінчила Запорізький Державний університет, з 2004 року працює у  ЗПО «МПДЮТ»

e-mail: rampalitr@gordiy.zp.ua

Аматорські об’єднання «Палітра» та «Рампа» включають до себе гуртки та  творчі колективи художньо – естетичного напрямку, у яких здобувають позашкільну освіту з дизайну, образотворчого, циркового, хореографічного, театрального, музичного мистецтва вихованці віком від 4 до 20 років.

 

Детальніше >>

Аматорське об’єднання «Палітра»

  • Студія образотворчого мистецтва, «Народний художній колектив»: живопис, батик, гобелен, мокре валяння (фелтінг), ліплення, скульптура, імітація вітражу 
  • Гурток образотворчого мистецтва
  • Гурток дизайну

Аматорське об’єднання «Рампа»

  • Циркова студія «Арлекін», «Народний художній колектив»
  • Ансамбль спортивного бального танцю «Фієста», «Народний художній колектив». Персональна сторінка Шевцова Г.Г.»
  • Гурток ударних інструментів
  • Гурток авторської (бардівської) пісні
  • Талант – студія «Фріда» (естрадні, східні танці)
  • Театр моди, таланту та успіху «Inspiration»
  • Гурток Інтермедії та сторітелінгу «ДіяСлова»
  • Гурток сценічної мови та конферансу «ГовориТи»
  • Театральний гурток «Pikasello»

 Навчальні програми гуртків, студій, ансамблів розраховані на різний термін навчання та включають  всі рівні від початкового до вищого

У відділі працюють  досвідчені педагоги, переважно – з вищою фаховою освітою. Педагоги студії образотворчого мистецтва мають звання Відмінник освіти України та керівник гуртка-методист (Татаринова А.Г., Арсієнко О.Л.).Педагог гуртка ударних інструментів Солом’янчук В.А. – заслужений артист України. Керівники ансамблю спортивного бального танцю «Фієста» – тренери вищої категорії.

Навчальний матеріал викладається українською мовою. В залежності від змісту заняття проводяться у формі бесіди, пленеру, ігрових тренінгів, диспутів, виставок, змагань, концертів тощо. Застосовується дистанційна форма навчання.

 

Відділ інформаційної та видавничої роботи

Завідувач відділом інформаційної та видавничої роботи

Шпіленок Володимир Петрович

Закінчив Запорізький національний технічний університет, з 2017 року працює у ЗПО «МПДЮТ»

Телефон:+38(061)236-48-38

e-mail: dvorec.gordiy@gmail.com

 

 

 

 

Детальніше >>

Відділ інформаційної та видавничої роботи забезпечує висвітлення діяльності закладу в засобах масової інформації та на офіційному сайті ЗПО «МПДЮТ», підготовку публікацій, відео – та телевізійних сюжетів за підсумками проведених заходів, видавництво дитячої газети закладу. На базі відділу створена Медіа – школа, за програмами якої вихованці навчаються у гуртках «Телевізійна майстерня», комп’ютерної графіки, журналістики та видавничої справи, фотоаматорів.

 

Центр української культури i Центр іноземних мов

Завідувачка  відділом

Корзун Світлана Анатоліївна

закінчила Воронезький лісотехнічний інститут

з 2002 року працює у ЗПО «МПДЮТ»

Телефон:+38(093) 991-81-05

e-mail:kultura@gordiy.zp.ua

 

 

 

Детальніше >>

ЦЕНТР УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Центр української культури об’єднує гуртки, зміст роботи яких спрямований на відродження та розвиток традицій українського народного мистецтва, розвиток художніх здібностей, фантазії, творчого мислення дітей. Навчальні програми гуртків Центру української культури спрямовані на опанування широкого спектру художніх технік і матеріалів, виховання почуття прекрасного, національної самосвідомості, любові до рідного краю; розвиток асоціативного, нестандартного, композиційного, об’ємно-просторового мислення; формування практичних навичок художньо-творчої діяльності.

  • Гурток «Моделювання іграшки-сувенір» «Зразковий художній колектив» (структурний підрозділ вул. Мурманська, 3) – керівник Туз Оксана Григорівна, керівник гуртка-методист. На заняттях у гуртку вихованці ознайомлюються з іграшкою як одним із видів українського народного мистецтва, вчаться працювати з різними матеріалами та інструментами, набувають практичних навичок у виготовленні й оздобленні сувенірів, об’ємних іграшок, конструюванні лялькового одягу (вишивка, плетіння гачком, техніка канзаші та інші)
  • Гурток декоративно-прикладного мистецтва «Петриківський розпис» (структурний підрозділ вул. Мурманська, 3) – керівник Краснокутська Тетяна Федорівна. Вихованці гуртка вивчають живопис та першооснови розпису – різні види мазків, технічні прийоми, основи композиції. 
  • Гурток декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва «Квіткова фея» «Зразковий художній колектив»(структурний підрозділ вул. Кіяшка, 42) – керівник Мінченко Ганна Костянтинівна. Вихованцям пропонується оволодіти основами живопису, композиції, малюнку, графіки, кольорознавства, ліплення, декоративної флористики, а також навчитися працювати у техніці квілінг.
  • Гурток декоративно-прикладного мистецтва «Жар-птиця» (структурний підрозділ вул. Курузова, 13) – керівник Шугай Ганна Миколаївна, керівник гуртка-методист. Вихованці опановують техніки роботи з папером (витинанка, листівка з об’ємними елементами), з тканиною (аплікації, м’яка іграшка, лялька-мотанка, авторська лялька), бісероплетіння (бісерна скульптура, об’ємне паралельне плетіння, плетіння на дроті, ткацтво) прийоми ліплення (з солоного тіста, з керапласту, полімерної глини). Засвоюють основні прийоми та техніку петриківського розпису, холодного батику, вільного розпису по тканині, основи академічного малюнка, живопису, кольорознавства, композиції.

ЦЕНТР ІНОЗЕМНИХ МОВ

  • Гурток англійської мови – керівник Романенко Анна Едуардівна. Навчання у гуртку націлене на виховання інтересу до опанування іноземної мови, сприяє розвитку активної і пасивної мови, правильній вимові.. Вихованці засвоюють теми, що передбачають вивчання базових основ іноземної мови, а також ознайомлюються з культурою, традиціями і звичаями як своєї країни, так і країни, мова якої вивчається.
  • Гурток німецької мови – керівник Калюжна Тамара Михайлівна. Програма гуртка передбачає розвиток комунікативних вмінь (читання, говоріння, письмо, аудіювання) у тісному взаємозв’язку з оволодінням предметною, мовною, мовленнєвою та соціокультурною компетенціями, знайомство з літературними та музичними творами  країни, мова якої вивчається. Діяльність гуртка забезпечує формування та розвиток мотивації до вивчення німецької мови у школярів.

ГУРТКИ  ФІЗКУЛЬТУРНО – СПОРТИВНОГО, НАУКОВО – ТЕХНІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО НАПРЯМКІВ НАВЧАННЯ

Гуртки таїландського боксу – керівники Валієв Ренат Іскандарович, Євтушенко Вікторія Вікторівна, Акчурін Амір Ренатович, Каспаров Михайло Анатолійович.  Зміст навчання –  пропаганда здорового способу життя, оздоровлення дітей та навчання самозахисту. У гурток приймаються діти, які не мають медичних протипоказань. Навчальна програма передбачає 3 роки навчання, участь у  змаганнях.

  • Центр дитячих соціальних ініціатив «Оріон» – керівник Самофалова Ніна Іванівна. Навчальна відбувається за програмою «Лідерство – запорука успіху», яка розрахована на один рік (вищий рівень) навчання. Проектна діяльність є основою роботи Центру. Кожен проект стає колективною творчою справою дитячого колективу. 
  • Гурток кулінарного мистецтва – керівник Карпенко Ольга Юріївна. В процесі навчання відбувається формування у вихованців системних знань про кулінарну справу, отримання необхідних знань та уміння з кулінарії, знайомство з особливостями української національної кухні . Навчальна програма передбачає оволодіння основними прийомами та навичками виготовлення різних кулінарних страв та їх оздоблення, ознайомлення з видами сировини та особливостями обробки продуктів, отримання вихованцями навиків користування основними інструментами та приборами..
  • Гурток квітникарів-аранжувальників – керівник Корзун Світлана Анатоліївна. Вихованці отримують ґрунтовні знання з основ квітникарства, вивчають групи рослин, які використовуються в озелененні та оформленні інтер’єрів. В процесі дослідної роботи вихованці вчаться спостерігати природу, аналізувати і узагальнювати отримані знання з подальшим застосуванням при створенні квіткових композицій і букетів. Форми занять: проведення практичних робіт, екскурсій, конкурсів-виставок, вікторин, написання рефератів, проектів озеленення, фітодизайну приміщень тощо.
  • Гурток інформатики та обчислювальної техніки – керівник Інденко М.С.. Заняття у гуртку спрямовані на формування певної системи понять і термінів у галузі комп’ютерно-інформаційних технологій,  вмінь та навичок необхідних для раціонального використання сучасних інформаційних технологій у повсякденному житті.
  • Гурток «Графічний дизайн» – керівник Соболь Ірина Валеріївна. Вихованці оволодівають знаннями про основні види комп’ютерної графіки, про можливості програмного забезпечення, яке необхідне для створення графічних витворів, про растрову та векторну графіку, растрові графічні та векторні редактори, про принципи малювання художніх об’єктів. На практичних заняттях набувають умінь і навичок виконання різноманітних за жанрами робіт: поліграфічна продукція, фото редагування, веб-дизайну, навчаються створювати gif-анімацію, рекламну продукцію, колажі, вивчають предметне редагування та фото корекцію. 
  • Гурток «Lego-конструювання» – керівник Гончарова Анастасія Ігорівна. В процесі занять відбувається робота над розвитком інтелекту, уяви, дрібної моторики, творчих задатків, розвиток діалогічного і монологічного мовлення, розширення словникового запасу. Особлива увага приділяється розвитку логічного та просторового мислення. Вихованці гуртка навчаються збирати іграшки з конструктора за схемами, моделювати,  вигадують власні іграшки. Заняття проходять у формі гри та змагань. Всі заняття проходять в ігровій формі, що дозволяє дитині емоційно відпочивати. Навчання у гуртку допоможе дитині засвоювати шкільні предмети, такі як математика, фізика, мова. 
  • Гурток робототехніки – керівник Інденко Сергій Володимирович. Заняття у гуртку передбачають навчання основам розробки та 3D-проектуванню виробів, слюсарному ділу та ремеслу деревообробки, базовим навичкам з електротехніки та електроніки, а також програмуванню мікроконтролерів, які є серцем та розумом кожної сучасної автоматизованої системи, будь-то маленька іграшка у вас на столі, або марсохід, який працює на відстані десятків мільйонів кілометрів. Вихованці гуртка мають доступ до потужного виробничого майданчика, який створено на базі закладу. До послуг вихованців – 3D-принтери, фрезерні та лазерні станки з числовим програмним забезпеченням, станки для обробки металу, деревини і пластику та безліч різноманітного ручного інструменту. Наявне обладнання дозволяє виготовити будь-який пристрій, що намалює творча уява дитини.

 

Центр дозвілля

Завідуюча Центром дозвілля

Самофалова Ніна Іванівна 

Відмінник освіти України

Закінчила Мелітопольський педагогічний інститут, з 1982 року працює у ЗПО «МПДЮТ»

Телефон:+38(061)236 47 55

e-mail:dosug@gordiy.zp.ua

Головна мета роботи Центру – організація змістовного дозвілля вихованців та школярів міста.

Головними напрямками діяльності є організація та проведення заходів до національних, державних свят та днів пам’яті, конкурсів, квестів, флешмобів, інтелектуальних ігор, благодійних акцій на підтримку ЗСУ. 

 

Детальніше >>

 

У Центрі працює:

  • Центр дитячих соціальних ініціатив «Оріон» – керівник Самофалова Н.І., реалізація дитячих проектів вихованців ЗПО «МПДЮТ»
  • лабораторія «Формула успіху» – керівник Лаврова А.О., зустрічі старшокласників з успішними людьми міста різних професій
  • «Лабораторія сторітелінгу» – мистецтво володіння словом, через емоції. Вміння розповідати історії. Від ораторського мистецтва до сценарної майстерності.

Вихованці ЗПО «МПДЮТ» – учасники щорічної церемонії нагородження призом «Сонячний дельфін», ярмарку «Палац – світ дитячих мрій», новорічних заходів, свята масляної тощо.  

 

Вокально-хореографічна студія «Чайка»

Художній керівник «Народного художнього колективу» вокально-хореографічної студії «Чайка», заслужений працівник культури України, відмінник освіти України.

Трубчанінов Юрій Володимирович

Закінчив Орловську філію Московського інституту культури, з 1983 року працює в ЗПО «МПДЮТ»

Телефон: (068) 130-09-71

e-mail: chaykatrubchaninov@gmail.com

 

 

Детальніше >>

Вокально-хореографічна студія «Чайка» – художній колектив, призначений для залучення дітей та підлітків до традицій національної та світової культури, духовного та фізичного розвитку засобами танцювального та вокального мистецтва.

Головні завдання студії

  • Виявлення здібностей та обдарувань для занять хореографією та співом;
  • Формування рис громадянина світу шляхом відтворення специфіки національного колориту української народної хореографії, української народної пісні та танців народів світу, світової вокальної спадщини.
  • Поєднання української культури із кращими зразками європейської культури.
  • Синтезі жанрів хореографії та вокалу.

У студії діти набувають компетентності з народного та класичного танцю, академічного хорового та сольного співу. Навчання ведеться за предметами: класичний танець, народно-сценічний танець, технічна майстерність, акторська майстерність, вокально-хорові навички, сольфеджіо, історія костюма.

Основне місце в репертуарі студії займають народні українські пісні, твори  українських композиторів, які звучать  у хоровому та сольному виконанні, вокально-хореографічні композиції, хореографічні постановки. 

Студія «Чайка» – призер багатьох фестивалів від міського до Міжнародного рівнів, де вона завжди здобуває призові місця.

 

Хореографічна студія «Весняночка»

Художній керівник хореографічної студії «Весняночка» «Народного художнього колективу», відмінник освіти України.

Воронцова Наталія Іванівна

Закінчила Дніпропетровське культосвітнє училище, з 1997 року працює в міському Палаці дитячої та юнацької творчості.

 

Телефон:+38(061)

 

Почта:

 

 

Детальніше >>

Хореографічна студія «Весняночка» заснована у 1987 році. З 1996 року колектив працює за студійною формою навчання, виховує дітей на традиціях національної та сві-тової хореографічної культури.

У студії навчається 300 дітей віком від 5-ти до 15-ти років, які оволодівають мис-тецтвом хореографії, основами класичного та народного танцю. Хореографічна студія на-дає учням фундаментальну допрофесійну підготовку, яка дозволяє випускникам продов-жувати навчання у спеціальних навчальних закладах. Головним завданням студії є ство-рення максимально сприятливих умов для всебічного розвитку дитини, розкриття її здіб-ностей, виховання національної свідомості.

Навчальна програма студії розрахована на 10 років навчання, включає до себе:

  • спецкурс підготовче відділення ;
  • початковий рівень – (І-ІІ класи);
  • основний рівень – (ІІІ-VІ класи);
  • вищий рівень – (VІ – VІІІ класи)./li>

Програма спрямована на набуття хореограф-фічних знань, умінь та навичок, розвиток ху-дожнього смаку дітей, формування їх естетичного почуття, оволодіння майстерністю виконання, надання допрофесійної підготовки.

Багато випускників навчаються у ВНЗ по профілюючим спеціальностям : Київський Національний Університет культури та мистецтва, Київський Національний педагогічний університет ім. Драгоманова (хореографічне відділення), Дніпропетровське училище культури (хореографічне відділення), Мелітопольське училище культури (хореографічне відділення), Бердянський педагогічний університет (хореографічне відділення).

Колектив працює за репертуарним планом, до якого включені танці Запорізького краю, танці різних регіонів України, постановки сучасної хореографії, а також танців народів світу. Доброю традицією стало активне концертне життя колективу. Хореографічна студія «Весняночка» бере участь у концертних програмах, святах та заходах міста, неодноразовий переможець міських, обласних та міжнародних оглядів, конкурсів та фестивалів, нагороджений грамотами та дипломами різних рівнів.

 

Відділ методичної роботи

Завідуюча відділом методичної роботи.

Карпенко Ольга Юріївна

Закінчила Запорізький педінститут, з 2006 року працює в міському Палаці дитячої та юнацької творчості.

 

Телефон:+38(066)0966215

 

 

Детальніше >>

Методичний відділ – структурний підрозділ ЗПО «МПДЮТ», діяльність якого орієнтована на удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу, моніторинг освітнього процесу.

Основними завданнями методистів відділу є:

  • планування, організація, моніторинг і аналіз освітнього процесу в гуртках та інших творчих об’єднаннях Палацу;
  • координація роботи структурних підрозділів ЗПО «МПДЮТ» з організаційного, методичного та інформаційного забезпечення освітнього процесу;
  • розробка проєктів, нормативних, інструктивних та організаційно-методичних документів закладу з питань організації освітнього процесу, навчально-методичної роботи тощо;
  • координація й організація роботи з проведення методичних заходів.

Наші інноваційні заходи та проєкти:

Віртуальний методичний кластер(проєкт)

ВМК – це інформаційно-методична база для підвищення творчого потенціалу та професійної компетентності педагогів, забезпечення інформаційного супроводу методичної роботи педагогічних працівників закладу.

Система педагогічних конкурсів «Творчість – категорія вічна» за різними номінаціями

Система конкурсів – це оригінальний за змістом, логікою, діагностикою, методами та прийомами зразок інноваційної педагогічної діяльності. Конкурс нараховує 12 номінацій, з яких кожного року обирається декілька (1-3), що виявляються актуальними на поточний  навчальний рік. Конкурси сприяють професійному зростанню педагогів, що безумовно призводить до покращення професійної майстерності, підвищення компетентності, кар’єрного росту, іміджу працівника, творчої самореалізації.

Дослідна лабораторія

Де розробляється діагностичний інструментарій та проводяться дослідження методом анкетування, тестування, інтерв’ю, моніторингових спостережень, вивчаються професійні запити, інтереси і потреби кожного педагога, розробляються індивідуальні плани професійного розвитку,аналізуються освітні досягнення вихованців, результати педагогічної діяльності керівників гуртків, рівень професійного зростання кожного педагогічного працівника, ефективність діяльності методичної служби, якість надання освітніх послуг.

«Скарбниця досвіду»

де представлено узагальнений досвід педагогів, що мають педагогічне звання «керівник  гуртка-методист»,а також методичні розробки кращих педагогів закладу.

Робота консультаційного пункту методичної служби «Helppoint»

Педагоги отримують індивідуальну методичну консультацію з різних питань в будь-якому форматі, висвітлюються поради, щодо планування, оформлення і розробки планів-конспектів заняття;ведення звітно-аналітичної документації в електронному та паперовому форматі; складанні навчальних програм, розробки та оформлення методичної продукції тощо.

«Професійна майстерня»

майстер-класи для педагогічних працівників, метою яких є пропагування досвіду керівників гуртків-методистів та педагогів, що активно й творчо використовують методи та прийоми інноваційного навчання. 

Діяльність Цільових динамічних груп

можливість займатися дослідженням різних актуальних спільних проблем

І група. «Школа педагогічних технологій та методики викладання» об’єднує педагогів, що цікавляться питаннями підвищення якості освітнього процесу у гуртках: впровадженням у педагогічний процес інноваційних підходів, сучасних розвивальних засобів, методів, форм навчання. 

ІІ група. «Лабораторія медіа та цифрових технологій», учасники якої займаються розв’язанням актуальних проблем «цифровізації» навчального процесу, досліджує ефективність та продуктивність використання медіа та цифрових технологій у сфері розвитку цифрових компетентностей вихованців.

ІІІ група. «Ательє педагогічних моніторингових спостережень і діагностики», до складу якої увійшли педагоги, що працюють з обдарованими вихованцями за Індивідуальними освітніми маршрутами, вирішують проблеми ефективного супроводу та удосконалення роботи з обдарованими вихованцями та їх батьками.

ІV група «Майстерня інклюзивної освіти» займається питаннями впровадження інклюзивної освіти в освітній процес позашкільного закладу, учасники готують та проводять майстер – класи для дітей з особливими освітніми потребами.

V група. «Центр психологічної підтримки» опрацьовує сучасні методи психосоціальної підтримки, формування психологічної  компетентності педагогів закладу.

VІ група. «Студія освітнього менеджменту» освоює перспективні технології підвищення ефективності роботи як дитячого так і педагогічного колективів шляхом впровадження елементів тімбілдінгу в освітній процес закладу.

Дистанційний проєкт «Методичні сходини»

діяльність якого спрямована на практичне використання технології моделювання, узагальнення та поширення власного педагогічного досвіду

 «Комплексна цільова програма професійного становлення та розвитку молодих та малодосвідчених педагогів»

Метою якої є забезпечення психолого-методичного супроводу професійного становлення і особистісного зростання молодих та малодосвідчених педагогів, 

за чотирма модулями: «Освітянський воркшоп», «Психологічна підтримка», «Індивідуальні консультації», «Педагогічний тимбілдінг».

Кадровий склад методичного відділу

У відділі працюють три методиста, що мають вищу освіту і досвід роботи 

Панова Лідія Григорівна, методист вищої категорії, забезпечує методичний супровід діяльності педагогів гуманітарного та соціально-реабілітаційного напрямів, координує і організовує діяльність цільової динамічної групи «Школа педагогічних технологій і методики викладання», конкурси професійної майстерності педагогів на рівні закладу, підготовку методичних розробок та публікацій педагогів у фахових виданнях

Курницька Любов Тимофіївна, методист першої категорії, забезпечує методичний супровід діяльності педагогів науково-технічного, фізкультурно-спортивного та оздоровчого напрямів, координує і організовує діяльність цільової динамічної групи «Лабораторія медіа та цифрових технологій», відповідає за інформаційне забезпечення діяльності методичної служби.

 

Свірідова Ольга Петрівна, методист першої категорії, забезпечує методичний супровід діяльності педагогів гуртків художньо-естетичного напряму навчання (хореографічного, вокального, циркового), координує і організовує діяльність цільової динамічної групи «Ательє педагогічних моніторингових спостережень і діагностики», відповідає за формування та поповнення банку обдарованих вихованців закладу.