Психологічна служба

 

Філоненко Олена Володимирівна

 

 

 

 

Практичний психолог

 

 

 

 

 

Графік індивідуальних консультацій.

Середа 9.00 -12.00

П’ятниця 13.00-15.00 каб.41

Чекаємо на Вас!

Індивідуальна тема дослідження: Арт – терапія в умовах освітнього простору закладу позашкільної освіти як запорука успішного розвитку креативності особистості, її здатності до творчості у житті.

 

Основні напрямки діяльності практичного психолога.

Підвищення рівня психологічної компетентності всіх учасників освітнього процесу закладу: вихованців, батьків та педагогів.

З батьками  –  «Домашня психологія» – тренінги, рекомендації, поради, індивідуальні консультації;

З педагогами  – участь у роботі методичних об’єднань, Університету педагогічних знань, педрадах, надавання консультацій;

З вихованцями  –  формування ціннісних життєвих навичок.

Пріоритетні завдання  –   психологічний супровід педагогічних новацій, пошук і робота з обдарованими дітьми, захист психічного здоров’я учасників навчально-виховного процесу.

 

Поради психолога

 

АРТ – ТЕРАПІЯ. ЗАНЯТТЯ З КІНЕТИЧНИМ ПІСКОМ У ШКОЛІ «ПЕРШІ КРОКИ»

1

Сьогодні одним з найбільш популярних методів психологічної допомоги дітям є пісочна терапія. Пісочна терапія в контексті арт – терапії є невербальною формою корекції, де основний акцент робиться на творчому самовираженні дитини. Пісок також розвиває сенсорне сприйняття дитини, моторику рук та фантазію, дає змогу відпочити, заспокоїтись. Тривалість однієї пісочної терапії з дітьми у середньому 20-30 хв.

3 листопада 2020 року відбулось заняття з пісочної терапії для дітей школи «Перші кроки» віком 4-5 років. На занятті діти в ігровій діяльності з кінетичним піском відчували себе вільно і розкуто, самостійно обирали фігурки і додаткові предмети, які включали у власну сюжетно-рольову гру.

2

На поверхні кінетичного піску розгорталися дивовижні історії, авторами яких були самі діти.

7

З самого початку заняття спостерігалась активність, підвищення емоційність, захопленість та зацікавленість.

8

Заняття пісочної терапії під керівництвом психолога дає відповіді на багато питань батьків, що стосується внутрішнього емоційного світу дитини, дозволяє розкрити та побачити справжні причини конфліктів, страхів, а в подальшому провести корекцію.

Робота з піском заспокоює (особливо гіперактивних дітей). На пісочному занятті діти розкуті веселі та натхненні, вони створюють власний світ, робити це нескінченно приємно. Пісочна терапія схожа на гру, а в грі дитина пізнає навколишній світ, долає труднощі. Пісочна терапія допомагає розвивати у дітей пам’ять, увагу і просторову уяву. Створюючи свій, неповторний світ на піску за допомогою різноманітних фігурок, дитина передає нам всі свої фантазії і переживання.

Досвід роботи з дітьми показав, що використання пісочної терапії дає позитивні результати.