Філоненко Олена Володимирівна
Практичний психолог
Графік індивідуальних консультацій.
Середа 9.00 -12.00
П’ятниця 13.00-15.00 каб.41
Чекаємо на Вас!
Індивідуальна тема дослідження: Арт – терапія в умовах освітнього простору закладу позашкільної освіти як запорука успішного розвитку креативності особистості, її здатності до творчості у житті.
Основні напрямки діяльності практичного психолога.
Підвищення рівня психологічної компетентності всіх учасників освітнього процесу закладу: вихованців, батьків та педагогів.
З батьками – «Домашня психологія» – тренінги, рекомендації, поради, індивідуальні консультації;
З педагогами – участь у роботі методичних об’єднань, Університету педагогічних знань, педрадах, надавання консультацій;
З вихованцями – формування ціннісних життєвих навичок.
Пріоритетні завдання – психологічний супровід педагогічних новацій, пошук і робота з обдарованими дітьми, захист психічного здоров’я учасників навчально-виховного процесу.
Поради психолога
АРТ – ТЕРАПІЯ. ЗАНЯТТЯ З КІНЕТИЧНИМ ПІСКОМ У ШКОЛІ «ПЕРШІ КРОКИ»
Сьогодні одним з найбільш популярних методів психологічної допомоги дітям є пісочна терапія. Пісочна терапія в контексті арт – терапії є невербальною формою корекції, де основний акцент робиться на творчому самовираженні дитини. Пісок також розвиває сенсорне сприйняття дитини, моторику рук та фантазію, дає змогу відпочити, заспокоїтись. Тривалість однієї пісочної терапії з дітьми у середньому 20-30 хв.
3 листопада 2020 року відбулось заняття з пісочної терапії для дітей школи «Перші кроки» віком 4-5 років. На занятті діти в ігровій діяльності з кінетичним піском відчували себе вільно і розкуто, самостійно обирали фігурки і додаткові предмети, які включали у власну сюжетно-рольову гру.
На поверхні кінетичного піску розгорталися дивовижні історії, авторами яких були самі діти.
З самого початку заняття спостерігалась активність, підвищення емоційність, захопленість та зацікавленість.
Заняття пісочної терапії під керівництвом психолога дає відповіді на багато питань батьків, що стосується внутрішнього емоційного світу дитини, дозволяє розкрити та побачити справжні причини конфліктів, страхів, а в подальшому провести корекцію.
Робота з піском заспокоює (особливо гіперактивних дітей). На пісочному занятті діти розкуті веселі та натхненні, вони створюють власний світ, робити це нескінченно приємно. Пісочна терапія схожа на гру, а в грі дитина пізнає навколишній світ, долає труднощі. Пісочна терапія допомагає розвивати у дітей пам’ять, увагу і просторову уяву. Створюючи свій, неповторний світ на піску за допомогою різноманітних фігурок, дитина передає нам всі свої фантазії і переживання.
Досвід роботи з дітьми показав, що використання пісочної терапії дає позитивні результати.