На січневій педраді, яка відбулась 30 січня 2025 року у формі педагогічного інсайту, був представлений інструментарій педагогічної практики, який дозволяє підвищити ефективність освітнього процесу та впливати на креативний розвиток особистості.
Педагоги ділились власним досвідом з використання сучасних технологій, методів та форм проведення занять, а саме:
- Специфіка використання технологій STEM-освіти в роботі гуртка робототехніки (Сергій Інденко, керівник гуртка робототехніки).
- Майстер-клас як ефективна форма занять у гуртку образотворчого мистецтва та дизайну (Наталія Цаприка, керівниця гуртка образотворчого мистецтва та дизайну).
- Інтерактивні технології та методи як основа ефективного вивчення іноземної мови в дистанційному форматі (Тамара Калюжна, керівниця гуртка німецької мови).
- Ігрові технології як дієвий інструмент для розвитку емоційного інтелекту вихованців початкового рівня ансамблю «Фієста» (Микола Новотарський, педагог ансамблю спортивного бального танцю «Фієста»).
- Проєктна діяльність як один з ефективних методів розвитку творчої особистості вихованців на заняттях гуртка англійської мови (Анна Романенко, керівниця гуртка англійської мови).
Аліна Лаврова, культорганізатор, презентувала інтегровані відеопроєкти як ефективний шлях формування національно-патріотичного світогляду вихованців в умовах дистанційного навчання.
Спікери продемонстрували переваги їхніх авторських методів у розвитку творчого потенціалу вихованців та показали, як ці підходи сприяють підвищенню ефективності навчального процесу, що допомагає перевести систему позашкільної освіти у закладі з режиму функціонування в режим розвитку.