МОЄ БЕЗПЕЧНЕ МІСТО

На заняттях гуртка Лего конструювання (керівниця Анастасія Гончарова), яке відбулось 27.10.2024 року діти працювали в командах, будуючи місто з LEGO.  Підчас обговорення ділилися своїми думками про безпечні місця у місті та пояснювали, чому ці локації важливі.

Що дізналися?

– Які елементи роблять місто безпечним: освітлені вулиці, лікарні, укриття, парки.

– Як різні об’єкти у місті можуть сприяти захищеності та спокою (поліція, рятувальні служби тощо).

– Особисті преференції дітей щодо безпечних просторів: хтось вважає безпечним садок, інші — свою кімнату чи фортецю.

Чого навчилися?

– Командної роботи: домовлятися та ділитися завданнями при побудові містечка.

– Емоційної грамотності: висловлювати почуття, пов’язані з безпекою, та слухати інших.

– Творчого мислення: уявляти та створювати ідеальні безпечні простори.

Що зрозуміли?

– Безпека — це не лише фізичні об’єкти, а й відчуття спокою та підтримки.

– Уявлення про безпеку можуть відрізнятися в різних дітей, але важливо поважати індивідуальні потреби.

– Важливість спільної роботи та довіри в колективі для створення комфортного середовища.

Такий підхід допоміг не лише навчити дітей базовим поняттям безпеки, а й сприяв їхньому емоційному розвитку та розумінню ролі співпраці у створенні безпечного простору.