На заняттях гуртка Лего конструювання (керівниця Анастасія Гончарова), яке відбулось 27.10.2024 року діти працювали в командах, будуючи місто з LEGO. Підчас обговорення ділилися своїми думками про безпечні місця у місті та пояснювали, чому ці локації важливі.
Що дізналися?
– Які елементи роблять місто безпечним: освітлені вулиці, лікарні, укриття, парки.
– Як різні об’єкти у місті можуть сприяти захищеності та спокою (поліція, рятувальні служби тощо).
– Особисті преференції дітей щодо безпечних просторів: хтось вважає безпечним садок, інші — свою кімнату чи фортецю.
Чого навчилися?
– Командної роботи: домовлятися та ділитися завданнями при побудові містечка.
– Емоційної грамотності: висловлювати почуття, пов’язані з безпекою, та слухати інших.
– Творчого мислення: уявляти та створювати ідеальні безпечні простори.
Що зрозуміли?
– Безпека — це не лише фізичні об’єкти, а й відчуття спокою та підтримки.
– Уявлення про безпеку можуть відрізнятися в різних дітей, але важливо поважати індивідуальні потреби.
– Важливість спільної роботи та довіри в колективі для створення комфортного середовища.
Такий підхід допоміг не лише навчити дітей базовим поняттям безпеки, а й сприяв їхньому емоційному розвитку та розумінню ролі співпраці у створенні безпечного простору.