ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ: ВІД ВИКЛИКІВ ДО МОЖЛИВОСТЕЙ

1 лютого 2024 року у закладі відбулось засідання педагогічної наради у змішаному форматі. Форма проведення: педрада – майстер-клас, під час якої педагоги представили власний досвід роботи з організації дистанційного та змішаного  навчання та висвітлили стан роботи з національно – патріотичного виховання.

Людмила Маринюк, директор, підвела підсумки роботи педагогічного колективу за І півріччя, зупинилась на вагомих здобутках та окреслила завдання на ІІ півріччя. Також Людмила Вікторівна познайомила присутніх з проєктом на отримання гранту. Це  «Музей 3D патріотичного виховання до 500-ї річниці першої письмової згадки українського козацького війська в Європі» (створення віртуального музею з 3D-вимірними копіями експонатів , відео- та аудіо- контентом про історію козацтва, нащадків козацької слави, яки боронять незалежність України).

Продовжуючи тему патріотичного виховання, Світлана Корзун, завідувачка відділом, висвітлила стан реалізації патріотичного проєкту «Юні митці – патріоти», який активно впроваджується педагогами Центру Української культури.

Світлана Горлова, заступниця директора з НВР, в своєму виступі навела приклади (фрагменти відео – занять) онлайн досвіду педагогів закладу та зауважила, що дистанційний формат дає можливість керівнику гуртка спробувати свої сили  в  новому  амплуа,  «перезавантажити»  власну  систему  поглядів на освітній процес, залишатись «конкурентоспроможним» педагогом.

Ділитися своїми здобутками продовжили педагоги закладу. Алла Татаринова, керівниця студії образотворчого мистецтва, познайомила зі специфікою проведення занять на веб-платформі ZOOM в студії образотворчого мистецтва. Ганна Мінченко, керівниця гуртка «Квіткова фея», поділилась з  присутніми особливостями  використання презентацій та майстер-класів під час проведення дистанційних занять в синхронному режимі. Ганна Романенко, керівниця гуртка англійської мови, зупинилась на використанні платформи GoogleClassroom. Олена Каменєва, керівниця гуртка інтермедії та сторітелінгу «ДіяСлова, розповіла про можливості навчальної платформи Kahoot. Корисні поради що до організації занять у  дистанційному форматі  надала Олена Філоненко, практичний психолог.

Впевнені, що практичний інтенсив з опанування технології дистанційного і змішаного навчання сприятиме підвищенню професійного рівня педагогів закладу.

Фото Бориса Дворного